پایگاه اطلاع رسانی بدنسازی و پرورش اندام

هر چیزی در مورد بدنسازی لازم دارید

پایگاه اطلاع رسانی بدنسازی و پرورش اندام

هر چیزی در مورد بدنسازی لازم دارید

چند قدم تا تناسب اندام

 مقاله چند قدم تا تناسب اندام


در عصر حاضر و با گسترش روز افزون زندگی ماشینی شاهد افزایش هر چه بیشتر
بیماریها ی ناشی از عدم تحرک ودر خطر افتادن سلامت افراد جامعه هستیم،روزانه با
افراد بسیاری بر خورد میکنیم که از چاقی مفرط خسته شده و خواستار کاهش وزن و رسیدن به اندامی ایده آل میباشند و ممکن است خود نیز یکی از آنها باشیم.به عنوان فردی که چندین سال در ورزش و به خصوص رشته پرورش اندام فعالیت داشته ام اسامی مواد و داروهای بیشماری را میدانم که از آنها برای رسیدن به اندامی زیبا استفاده میشود و منجمه داروهایی که گفته میشود تاثیر بسیار دارند در کم کردن وزن ولی آیا تنها راه و بی خطر ترین راه ممکن استفاده از این مواد میباشد که عده ای بدون کوچکترین تامل و درنگ روی به مصرف آنها آورده اند. گفته میشود که برای کاهش وزن تلاش بسیار و تحمل مشقت فروان لازم است که این باعث شده بعضی از افراد حتی فکر کاهش وزن هم از سر خود بیرون کنند،اما در این کتاب تمریناتی بسیار ساده و کم زحمت اما موثر عنوان خواهد شد که به شما کم خواهد کرد در زمانی بسیار کوتاه تا حد زیادی به هدف خود که همان رسیدن به اندامی ایده آل میباشد برسید.





نویسنده : پویا آریا


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


در این مقاله آشنا میشوید با :


حرکات بسیار مناسب برای رهایی از چربی ها


نکاتی در مورد چاقی


درمان دارویی


استفاده از وسایل و شیوه های مخصوص


رژیم درمانی


جدول کالری مواد غذایی


و بسیاری از اطلاعات مفید دیگر ....


برای دانلود اینجا کیک کنید


حجم : حدود 900 kb


نظرات 4 + ارسال نظر

اگر تمایل به تبادل لینک دارید به وبلاگم سر بزنید و نظر دهید.

shno-badansazi 1389/06/13 ساعت 03:46

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری
اگه مایل به تبادل لینک بودی وبلاگ منو با اسم پایگاه بدنسازی شنو لینک کن بعد خبر بده
http://shno-badansazi.mihanblog.com
موفق باشی

رویا 1390/07/16 ساعت 16:28 http://ell.blogsky.com

سلام

ممنون از حضور و نظرت

موفق باشید

نوید 1391/05/11 ساعت 21:55 http://www.chalangaran.com

سلام آقا مهدی عزیز.
اول از همه سپاسگذارم بابت مطالب مفیدی که قرار دادید.
من مدتی هست که بدون خوردن هیچگونه مکمل غذایی ورزش میکنم.
پیشتر به مدت 2 سال روزانه 15 کیلومتر دچرخه سواری میکردم. (حدود یک ساعت طول میکشید) و چند ماه هست که مشغول به بدنسازی هستم.
اما از فرم بدنم راضی نیستم. دوست دارم بدنم خطی و ورزشی باشه. البته بدنم چربی اضافه نداره و نه چاق هستم و نه لاغر.
حالا سوالی از حضورتون دارم.
من مطالب پیرامون مکمل های غذایی رو خوندم اما نتونستم به نتیجه برسم که کدوم مکمل واسم کارایی بیشتر و بهتری داره و سریعتر میتونم به استایل دلخواهم برسم. از طرفی وضعیت مالی من به نحوی نیست که بتونم مثلا واسه یک کیلو مکمل 50 هزار تومان هزینه کنم ، دانشجو هستم و هزینه ها زیاد. البته من به این خاطر ورزش نمیکنم اما خوب خودتون هم میدونید که استایل در ایجاد انگیزه قوی موثر هست.
معمولا مدت زمان تمرین من در بدنسازی حدود 1ساعت تا یک ساعت و نیم هست.
لطف بفرمایید با توجه به تجربه ایی که جناب عالی دارید یک مکمل به من معرفی کنید که با توجه به توضیحاتم بهم کمک کنه و لطفا میزان مصرف و زمانش رو هم بهم بگید یک دنیا ممنون میشم.
سپاسگذارم و منتظر پاسخ شما

پاسخ به ایمیل شما ارسال شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد