پایگاه اطلاع رسانی بدنسازی و پرورش اندام

هر چیزی در مورد بدنسازی لازم دارید

پایگاه اطلاع رسانی بدنسازی و پرورش اندام

هر چیزی در مورد بدنسازی لازم دارید

پیرامون وبلاگ

با سلام خدمت تمام عزیزانی که مرا در نوشتن این وبلاگ یاری کرده و میکنند


از آرشیو مطالب پیداست که مدت زیادی وبلاگ را ویرایش نکردم اما همچنان پاسخگوی سوالات شما از قسمت نظرات هستم

عزیزانی نظر دادند که نمیتونن کتاب های جناب مهندس فلاح رو دانلود کنند این عزیزان میتونن در قسمت پیوند ها به وبلاگ مهندس مراجعه و اونجا کتاب رو دانلود کنند

دوستی نظر داده مطالب دزدی هست و از سایت فلان دکتر کپی شده از تمام کسانی که تفکری این چنینی دارند خواهش میکنم اگر مطلبی مشابه به مطالب این وبلاگ در سایت یا جایی دیگر سراغ دارند البته تاریخ ویرایش آن مربوط به قبل از نوشتار این وبلاگ باشد در اختیار من قرار دهند تا بنده حقیر این وبلاگ را حذف کنم

تمام مطالب این وبلاگ به کمک دوستان صاحب نظر در این رشته جمع آوری شده و مطالب کمی که از جایی کپی برداری شده با کسب اجازه از صاحب امتیاز و درج منبع بوده




نظرات 5 + ارسال نظر

اولین نرم افزار جامع تخصصی و هوشمند مدیریت باشگاه ورزشی تناسب با عملکرد کاملا سیستماتیک ,عرضه شده در 3 نسخه طلایی ,نقره ای و برنزی با امکانات ویژه ,مناسب برای مدیریت باشگاه , مجموعه ها و کلوپ های ورزشی .
جهت کسب اطلاعات بیشتر ,مشاهده لیست قیمت ها و فهرست مشتریان نرم افزار تناسب و دریافت نسخه نمایشی آنلاین, لطفا به وب سایت ما به آدرس زیر مراجعه فرمایید .
www.pendarpardaz.com

کنترل آسان تر, نظارت دقیق تر , مدیریت بهتر با نرم افزار مدیریت باشگاه تناسب

همین امروز باشگاه خود را ارتقا دهید .

آلن 1388/09/13 ساعت 21:28 http://vaseteh.co.nr

سلام
مشخص است که شما کاملا داروها وتولید کنندگان رت می شناسید
ما در خارج از ایران سایتی را برای سفارش داروها و مکملهای بدن سازی از خود لابراتوارهای معروف تاسیس کردیم خوشحال می شوم اگر سری به ما بزنید

www.vaseteh.co.nr
و درصورت تمایل به همکاری با من تماس بگیرید

mohammad Ehsan 1389/04/27 ساعت 08:45

با سلام و عرض ادب خدمت شما . امید وارم که همیشه خوب خوش و با صحت سلامت زندگی کنید.
من در حدود دو ماه است که به ورزش بدن سازی میروم و بتازگی از کراتین میخواهم استفاده کنم، و اگر برای شما کدام مشکلی ندارد ، لطف کنید بگوئید که طریق درست مطرف کردن کراتین چگونه است و برای روز های اولیه بار گیری روز چند بار، و در کدام ساعت های معین استفاده کنم .. در دیگر روز ها چند بار استفاده کنم و در کدام وقت خاص. در ضمن این را هم باید گفت که من 25 سال دارم – 53 کیلو وزن دارم – 168 قد دارم . و من میخواهم که افزایش وزن داشته باشم . و اگر از پروتئین استفاده کنم ؛ از کدام پروتئین باشد ؟
چند در صد کربوهیدرات و چند در صد پروتئین باشد و در روز چند بار مصرف کنم ؟
با تشکر . محمد احسان نیازی از اصفهان .

سلام دوست من
برای مصرف کراتین اگر از نظر پزشکی بخواهی حداکثر روزی 10 گرم اونم با نظر پزشک
اما معمولا در ورزش های بدنسازی و پرورش اندام همه چیز بیش از حد مجاز استفاده میشود که مطمئنا ضررهای بعدی را در پی خواهد داشت
اما دوز معمول مصرف کراتین :
5 روز اول که به بارگیری خوانده میشود 4 مرتبه در روز هر بار 5 گرم مورد استفاده قرار میگیرد ( قبل از صبحانه، قبل از تمرین، بعد از تمرین و شب قبل از خواب)
بعد از بارگیری فقط قبل و بعد از تمرین و در هر بار مصرف 5 گرم (1 قاشق چای خوری)
اگر میخواهید افزایش وزن داشته باشید بهتره از مکمل هایی استفاده کنید که درصد کربو هیدرات بیشتری داشته باشد که اونم هرچند طریقه مصرف معمول دارد ولی بهتره نوع و مارک رو برام بفرستی تا بهتر بتونم شما رو راهنمایی کنم
امیدوارم پاسخ شما رو داده باشم
یا حق

دوست 1389/05/07 ساعت 12:00

ممنون از راهنمایی شما کارت عالیه

باسلام
وبلاگتون خوبه استفاده کردیم
حتما یه سری به وبلاگ من بزن و منو لینک کن و بعدش حتما بهم خبر بده تامن هم سریع
اینکارو انجام بدم .
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد