پایگاه اطلاع رسانی بدنسازی و پرورش اندام

هر چیزی در مورد بدنسازی لازم دارید

پایگاه اطلاع رسانی بدنسازی و پرورش اندام

هر چیزی در مورد بدنسازی لازم دارید

تستوسترون سوسپانسیون

مصرف این دارو با افزایش مطلوب حجم و قدرت بدنی همراه است اما این نکته را نیز همواره به خاطر داشته باشید که مصرف آن با عوارض جانبی شدید و ناگواری بسیار زیادی نیز همراه خواهد بود. این دارو به سرعت به هورمونهای جنسی زنانه تبدیل می شود. بنابراین بروز عوارضی نظیر نوک سینه و احتباس آب و املاح در بدن و حتی تجمع چربی در باسن و پاها نیز با مصرف این دارو دور از انتظار نخواهد بود. مصرف این دارو بدون همراهی آن با یک آنتی استروژن قوی، عملا خودکشی محض است. دزهای سنگین این دارو منجر به برزو نارسایی کلیوی و فشار خون بالا در آدمی می شود. نمونه های آمریکایی این دارو که مطمئن تر نیز هستند امروزه در بازارهای جهانی کمیاب شده و در عوض نمونه های ساخت دیگر کشورها که از اعتبار چندانی نیز برخوردار نیستند، بازار دارویی جهان را اشباع کرده است. محلول بودن این دارو در آب کار قلابی سازان را راحت تر کرده است. بنابراین در خرید و مصرف این دارو نهایت دقت را به خرج داده و از اصل بودن دارویی که می خرید، امطمئن شوید و هیکل و دور بازوی فروشنده را دلیل اصل بودن داروهای مغازه اش ندانید. محلول بودن این دارو در آب همچنین امکان و احتمال رشد و تکثیر باکتریهای بیماری زا و خطرناک در داخل آمپولهای این دارو را به شدت افزایش داده است. به این مهم توجه داشته باشید که با مصرف نمونه های نه چندان معتبری که امروزه در بازارهای ایران نیز به فراوانی موجود بوده و از طرف فروشندگانی که به مدد خر تو خر بازار مربی گری ایران خود را خدایان علم پرورش اندام میدانند بوفور تجویز می شود و صد البته قلابی بودن 100 درصد این داروها نیز کاملا واضح است بسیار خطرناک است.
 این دارو عموما به صورت آمپولهای 25 میلی گرم در میلی لیتر تهیه و عرضه می شود. دز متوسط و نرمال مصرف این دارو در حدود W الی X میلی گرم در هفته توصیه شده است اما با این وجود، ورزشکاران گاه از دزهای Y الی Z میلی گرم در روز نیز استفاده می کنند.
مصرف و تجویز این دارو در بین ورزشکاران و مربیان و دارو فروشان ایرانی امروزه بسیار زیاد شده و به مرز نگران کننده ای رسیده است.جالب است که همین مربی نماها و قلابی فروشان که به مدد 100،200هزار تومان کارت مربیگری گرفته اند و عالمان جدید علم دارویی بدنسازی نیز حتما هستند(!!!)این دارو بوفور در دوره های حجم استفاده میشود و کاملا مشخص است که این داروی محلول در آب در افزایش سایز عضله تاثیرچندانی ندارد.
نظرات 1 + ارسال نظر

salam khobe?
من ۳سال بدن سازی کار کردم می خواستم یک دوری توپ برم کمک می کنی خودم هز هورمون اسب+تستستورن+متیل+دکا دورابین+دیانابل+دکا سوستان۲۵۰+کراتین+پرتین+انواع ویتامین و یک بر نامه تمرنی از شان ری چون استخون بندی ریزی دارم از چه هورمنی استفاده کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد